Ne gasiti si pe Facebook
Facebook

Primele 100 alimente recomandate de catre nutritionistii germani

Inima

66. Varza.
Are mult potasiu si fier, necesare inimii si circulatiei sangvine.
67. Broccoli.
Previne ateroscleroza si atacurile de cord, prin continutul de calciu, fier si caroten.
68. Ridichea.
Apara impotriva atacurilor de inima.
69. Portocalele.
Contin vitamina C, care scade valoarea colesterolului din sange. In plus, are si putine calorii.
70. Morcovul.
Acidul folic si bioflavonoidele radacinoasei protejeaza inima.
71. Pestele.
Acizii grasi Omega 3 apara sistemul vascular de inflamatii si de calcifieri.
72. Ceapa.
Scade presiunea sangelui, imbunatateste activitatea inimii si circulatia.
73. Usturoiul.
Alicina continuta previne accidentele vasculare cerebrale.
74. Usturoiul salbatic.
Substantele sale curata sangele de toxine.
75. Sparanghelul.
Asparagina curata cordul si vasele mari de sange.
76. Cicoarea.
Scade tensiunea arteriala si colesterolul, curata sangele cu ajutorul unor minerale specifice.
77. Uleiul de masline.
Energizeaza cordul si reduce colesterolul.
78. Somonul.
Acest peste e o sursa buna de acizi grasi Omega 3, care reusesc sa scada din nivelul trigliceridelor din sange.
79. Dovleacul.
Are efect benefic in cazul hipertensiunii arteriale si in bolile de inima.
80. Cartofii.
Protejeaza contra accidentelor cerebro- vasculare, oferind o cantitate mare de vitamina C pentru sistemul vascular.
81. Paprika.
Protejeaza inima si vasele de sange.
82. Rosiile.
Diuretice eficiente, normalizeaza tensiunea arteriala.
83. Maslinele.
Reduc colesterolul nociv si tensiunea arteriala.
84. Merele.
Contin 300 de substante esentiale pentru protectia intregului sistem vascular.
85. Fasolea neagra.
O cana din acest aliment furnizeaza intre 120 si 320 miligrame de magneziu, mineral ce previne aparitia tulburarilor de ritm cardiac.
86. Coacazele.
Cu cea mai mare concentratie de minerale si de vitamine C, B, D si E, sunt bune pentru circulatia sangelui.
87. Zmeura.
Actioneaza ca o aspirina naturala, intarind sistemul imunitar.
88. Murele.
Sunt considerate de specialistii germani fructe cardioactive, ajutand la functionarea optima a cordului.
89. Socul.
Imbunatateste circulatia sangelui.
90. Piersicile.
Au multe vitamine si oligtlemente care protejeaza inima.
91. Ciresele.
Improspateaza resursele de potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor si siliciu.
92. Rubarba.
Fortifica inima si scade tensiunea arteriala.
93. Grepfrutul.
Are o enzima speciala, care previne obstructiile vasculare si tromboza.
94. Ciuperca Shitake.
Reduce colesterolul.
95. Prunele.
Previn tromboza.
96. Curmalele.
Sunt bogate in fier, calciu si potasiu. Reduc tensiunea arteriala, protejeaza impotriva aterosclerozei.
97. Afinele.
Pigmentul lor albastru ajuta la elasticitatea vaselor sangvine.
98. Ovazul.
Are acizi grasi, benefici in bolile cardiovasculare.
99. Porumbul.
Are vitamina D si vitamina K.
100. Ardeiul iute.
Previne cresterea zaharului din sange, care poate duce la formarea colesterolului pe vasele inimii.


Cauta in TerapiiNaturiste.ro cu Google
Doctor
Sfaturi diverse
Orezul dispune de proteine superioare in comparatie cu alte cereale. Are avantajul asimilarii aproape in intregime: 100 g orez aduc cca. 350 calorii. Este unul din alimentele cu continut foarte scazut de sodiu, indicat in bolile cardio-renale. Pentru cei aflati in perioada de trecere spre hrana vie, e bine sa retina faptul ca proportia de orez (fiert la foc domol) este de o cana la 3-4 cani de apa in clocot.

Copyright © Editura Fidelia Termeni si conditii Despre noi
Realizatori si colaboratori
Harta sitului Contact

tratament - terapie - naturist - retete - sanatate - boala - medicina - alternativa - populara - catalog plante medicinale