Terapii Naturiste
Facem parte din Natura

Primele 100 alimente recomandate de catre nutritionistii germani

Oase

18. Migdalele.
Contin magneziu, care ajuta oasele sa ramana sanatoase.
19. Spanacul.
Aduce in organism necesarul de calciu pentru rezistenta oaselor si functionarea muschilor.
20. Meiul.
Deosebit de bun pentru copii, carora le intareste dintii, oasele si le stimuleaza cresterea.
21. Secara.
Benefica pentru dinti, oase si muschi. E o sursa ideala de oligtlemente, cum ar fi B-vitamine, potasiu, magneziu, mangan, fier si zinc.
22. Branza.
Este o sursa de calciu, contribuind la intarirea oaselor.

Meniul sectiunii
Scoala Fidelia

"Înţeleptul îşi conduce steaua,$ignorantul este condus de ea."$$Învaţă ştiinţa astrelor!

Urmatoarea serie a cursurilor de astrologie si numerologie incepe in 10 martie 2017
Reclama
Sfaturi
Doctor

Sfaturi diverse

Necesarul de iod pentru un adult este de la cca. 10 grame pe zi pentru femei si pana la 130 grame pe zi pentru barbati. In conditii fiziologice speciale - sarcina, alaptarea pruncului - nevoia de iod a organismului se ridica la 125-500 miligrame pe zi. Iodul se gaseste in algele crescute in apa marii, in apa potabila si ciuperci (cultivate sau crescute in flora spontana). Copii nascuti din mame care nu au primit in timpul sarcinii cantitati suficiente de iod sufera de intarzieri in dezvoltarea fizica si mentala.

Fidelia

tratament - terapie - naturist - retete - sanatate - boala - medicina - alternativa - populara - catalog plante medicinale